onsdag 10. november 2010

Å arbeida i Nettsky - google docs

Då har vi sett i gang testdokument i google docs. Eg starta eit lite eksperiment, og inviterte Ellen og Else. No har dokumentet fått tittel, Guri og Sidsel er invitert med, det blir sikkert fleire etter kvart! I starten er dette privat, men etter kvart vil vi også prøve å dele det på web.... gje melding i kommentarfeltet eller på gmail om du vil bli invitert!

Eg føl med når mannen min for tida brukar nettsky i jobbsamanheng. Han skal saman med 2 personar på andre stader i landet laga utkast til ein plan. Då er Nettsky ein god måte å samarbeida på.
Eg tenkjer meg å bruka Nettsky når vi over nyttår startar arbeidet med plan for arbeidet i Bridgekrinsen. Vi tek utgangspunkt i eit dokument laga av Krinsen i SørTrøndelag, og legg ulike oppgåver til styremedlemmene i høve til å erstatta dei trønderske opplysningane med lokale forhold. Så vil vi kunna sy saman eit lokalt dokument, med mindre arbeid enn om vi skulle ha starta heilt på skratsch.
Det vil sikkert vera situasjonar då dette vil vera aktuelt i biblioteksamanheng også.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar