mandag 18. oktober 2010

NRK skole

Eit nytt tilbod har dukka opp på nettet: Nrk skole.
Ved første augekast såg det bra ut, mange fine kategoriar, og innan litteratur var det ei lang namneliste over personar dei er innom.
Fybbloggen linkar til kompetansemålet bruke bibliotek og digitale informasjonskanaler på en målrettet måte, og det ser også bra ut i oversikten.
Då eg såg etter Science Fiction under litteratur, vart eg likevel skuffa. Det kan vera naturleg å ta med Bing og Bringsverd i ein større presentasjon av Science Fiction, her i Norge. Men å BERRE ha dei med, gjer at eg vart veldig skeptisk til opplegget. Eit par av filmsnuttane om forfattarar keik eg på, men dei var faktisk så kjedelege at eg ikkje såg dei ferdig.
Eg håpar dette var lite representativt, og skal sjå på fleire snuttar, særleg innan barnelitteratur.
Er det andre som har sett på dette, og vore heldigare enn meg?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar